Monday 9 April 2012

Påske

Det er utroligt hvor hurtigt tiden går, og nu er det allerede påske - og jeg har ikke skrevet her siden jul! Men jeg lover - fra nu af bliver der blogget en gang om måneden! Mindst!

Jeg glæder mig sådan til foråret, og kan ikke vente at det snart bliver varmere og jeg kan komme i gang i haven. Heldigvis har vi vores engelske havestue, og den giver den rigtige fornemmelse af forår selv om temperaturen ude siger noget andet.


Og når der nu ikke var vejret til at være i haven, fik jeg endelig ryddet op og organiseret mit lille atelier - hvor er det dejligt nu, en ren fornøjelse at gå derind og arbejde!


Jeg fik da også lavet en hel masse nye ting efter den store forårsoprydning, bland andet disse fine ringe, lavet af vintage perlemor knapper med henholdsvis rosenkvarts cabochons og antike bohemia glassten.





Og når man nu snart kan hente blomster fra haven igen, skal der også nogle fine vaser til - og hvem siger, at de ikke kan være hæklede?


Men påske betyder også noget andet - nemlig at butikken starter i en ny sæson! Fra nu af har jeg åben hver weekend, og i juni - juli - august er der åben fra onsdag til søndag. Også butikken fik en forårsrengøring og -oprydning, og jeg er meget glad for resultatet:





Jeg ville glæde mig, hvis I ville lægge vejen forbi og hilse på, og husk at følge La Vie Bohème på facebook!

2 comments:

  1. Hej Kirsten - tak fordi du nu følger mig på min blog :-). Sød blog du har og lækker lækker butik. Venter selv på at vi får vores nuværende hus solgt, så jeg kan åbne mit eget galleri/atelier/showroom.

    En give-away er altid en god måde, at gøre opmærksom på din blog, så måske du skal sætte sådan en igang ??. Kh Bettina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Bettina, det har jeg også tænkt på :-) Så tror den kommer snart. Håber du havde en god fernisering! Kh Kirsten

      Delete