Saturday 21 April 2012

En lille give-away...

Bare en kort lille opdatering fra mig i dag for at sige at jeg har en lille give-away i gang for at fejre at jeg har rundet de 100 følgere på facebook og at min La Vie Boheme webshop er online!
Du kan vinde denne finurlige ring lavet af de smukkeste vintage perlemor knapper og glasperler: 



Hvis du vil deltage, kan du komme med i lodtrækningen hele tre gange :

1) Du er eller bliver fan af min
La Vie Boheme fb side  (tryk "synes godt om")
 

2) På fb siden trykker du "synes godt om" denne give-away og deler den med dine fb venner

3) Du er eller bliver følgere på min blog her og blogger om denne give-away

Husk så bare at lægge en kommentar enten her eller på fb siden for at lade mig vide hvad du har gjort ;-)


Det hele kører frem til tirsdag, den 24. april kl 14 og vinderen bliver offentliggjort her på siden og på facebook.

Held og lykke :-))

4 comments:

  1. Your blog is really lovely! Therefore I give you the "Liebster Blog Award" ... please have a look on www.les-choses-dela-vie.blogspot.com! @nne

    ReplyDelete
  2. Hei.. så utrolig hyggelig at du fant vegen til bloggen... Har hatt dere i tankene.. ja det har skjedd en del nytt hos meg.. Større og lysere lokaler.. dere er varmt velkommen når dere er i byen =))

    kerstin

    ReplyDelete
  3. Hej Kirsten. Sikke en dejlig blog, hjemmeside og lille butik, du har:-) Håber du vil kigge forbi på min blog også www.gittebarlev.blogspot.com
    Kærligst Gitte

    ReplyDelete
  4. hi everyone
    check out the fabrics at www.fabric-distributor.com,
    they have the cutest, cheapest and best quality fabrics
    come check them out!

    ReplyDelete